Benieuwd naar onze werkwijze?

Afhankelijk van het feit of je al beschikt over een communicatiemiddel gaan wij graag met jou in gesprek om vast te stellen wat je exact wilt bereiken met dit communicatiemiddel(Website, App, Flyer, Video, Infographic etc.).
Vervolgens gaan wij uitgebreid voor je aan de slag met het onderzoeken welke doelgroep(en) hierbij horen. Nog belangrijker is vervolgens te achterhalen op welke manier deze doelgroep(en) het beste aangesproken kunnen worden. Zodra dit vastgesteld is zijn we klaar om te beginnen met gebruikersanalyses die inzicht geven in user needs oftewel behoeften.
Dit laatstgenoemde gebeurt aan de hand van zogenaamde heuristische evaluaties en user-tests. Er wordt nauwkeurig gelet op de wijze waarop gebruikers van uw dienst of website gebruik (gaan) maken. Vervolgens meten wij hoe lang bepaalde acties of doelen bereikt worden op bijvoorbeeld jouw website. Ons doel is om ervoor te zorgen dat jouw doelgroep(en) zo duidelijk en intuïtief mogelijk jouw communicatiemiddel ervaren.
Beschik je al over een communicatiemiddel zoals bijvoorbeeld een website? Geen zorgen, ook dan achterhalen wij graag hoe we jouw doelgroep zo effectief mogelijk kunnen aanspreken. 

Inspelen op onbewust gedrag

Er wordt gekeken naar de gebruikers flow van het design en hoe op onbewust gedrag ingespeeld kan worden

Analyse Rapport

Gerichte ‘verbeter’ suggesties worden eenvoudig maar toch gedetailleerd beschreven

Quick Wins

Mogelijke aanvullingen en ideeën worden meegenomen in het rapport

Gericht Design
Uitvoerige testen

Aan de hand van uitgebreide gebruikerstesten en heuristische evaluaties kan goed gekeken worden naar eventuele pijnpunten

Mensgericht design

Er wordt in kaart gebracht hoeveel tijd, moeite en frustraties bespaard kunnen worden

Gebruikerstesten

Non-biased gebruikerstesten om te testen of het design en de marketing aanslaat